eTuubi iPadissa

Uusi tiedejulkaisu eTuubi on tehty tabletilla nautittavaksi

Lataa ja nauti Tiedetuubia tiedostomuodossa! Uusi eTuubi kokoaa kuukauden ajalta parhaat, klikatuimmat ja rauhalliseen lukemiseen sopivimmat jutut Tiedetuubin nettisivustolta ja laittaa mukaan palasia noin 3500 artikkelia käsittävästä arkistostamme.

Kaikkien aikojen ensimmäinen eTuubi on juuri ilmestynyt ja se on kaikkien ladattavissa vapaasti täällä!

eTuubi on Tiedetuubin tabletilla kaikessa rauhassa nautittavaksi tarkoitettu sähköinen "aikakauslehti", joka on tarkoitettu Tiedetuubin klubin jäsenille. Siksi seuraavasta numerosta alkaen lehti toimitetaan vain klubilaisille.

Juttu jatkuu mainoksen jälkeen

Julkaisemme Tiedetuubissa keskimäärin keskimäärin kaksi juttua päivässä – toiset pitempiä, toiset lyhyempiä, toisinaan enemmän ja toisinaan vähemmän. Näitä kaikkia ei kannata julkaista uudelleen eTuubissa, vaan pyrimme valitsemaan eTuubiin juttuja, jotka ovat suosittuja tai jotka ovat jääneet mielestämme turhan vähälle huomiolle kuukauden kuluessa, tai jotka ovat  rauhallisemman, "lehtimäisemmän" lukukokemuksen väärti.

Tämä ensimmäinen eTuubi on osaltaan tämän konseptin testaamista ja myös Klubin markkinointia – se kun on ainoa tapa, jolla Tiedetuubi saa varsinaiseen toimintaansa rahoitusta. Kuten lehdessä oleva listaus Klubin aktiivisesta toiminnasta osoittaa, kannattaa mukaan liittyä!

Otamme erittäin mielellämme vastaan palautetta eTuubista ja kaikesta muustakin Tiedetuubiin ja Tiedetuubin klubin toimintaan liittyvästä.

Lataa helmikuun eTuubi tästä!

Lehden etusivu

Juttuja samasta aiheesta